EVÄSTEIDEN KÄYTTÖ
Evästeiden avulla parannetaan sivuston toimivuutta ja sivuston sisältöä. Evästeiden avulla kerätään tietoa sivuilla vierailuista ja tallennetaan tietoa joka sallii meidän luoda uusia ominaisuuksia kuten vertailutyökalun. Evästeet eivät tallenna henkilökohtaisia tietoja. Löydät lisää tietoa evästeistä Yksityisyydensuoja sivulta.

Usein kysytyt kysymykset rahoituksesta



Voinko muuttaa eräpäivääni?

Kyllä, sopimuskautesi aikana voimme muuttaa eräpäivää + 30 päivää. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilisiirrolle merkittyä eräpäivää. Muutoksesta veloitamme palveluhinnaston mukaisen palkkion.

Onko mahdollista pitää maksuvapaa kuukausi?

Lyhennysvapaasta päätetään aina tapauskohtaisesti. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen eräpäivää. Kun lyhennysvapaa kuukausi myönnetään, maksat kuitenkin ko. kuukaudelta koron, mahdollisen vakuutusmaksun ja palveluhinnaston mukaisen palkkion. Alkuperäinen sopimuskausi pitenee yhdellä kuukaudella.

Haluan vaihtaa vakuutusyhtiötä, kuinka toimin?

Ota yhteyttä vakuutusyhtiöön. Edellytämme liikennevakuutuksen ja laajan autovakuutuksen lisättynä rahoitusturvalla. Ilmoita vakuutusyhtiön vaihdosta Ford Creditin asiakaspalveluun.

Voinko lähteä autolla matkalle ulkomaille?

Kyllä. Tarvitset mukaan maastavientiluvan, joka myönnetään noin 3 kuukaudeksi kerrallaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Veloitamme maastavientiluvasta palveluhinnaston mukaisen palkkion. Tarkista omasta vakuutusyhtiöstäsi, että auton vakuutusturva on voimassa matkan aikana.

Voinko lisätä ajoneuvoon 2. haltijan?

Kyllä, ajoneuvoon voidaan lisätä 2. haltija esimerkiksi asukaspysäköintiä varten. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Veloitamme muutoksesta palveluhinnastomme mukaisen palkkion.

Haluan maksaa kerralla suuremman lyhennyksen, kuinka toimin?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluat maksaa sopimuksen kuukausierän lisäksi ylimääräisen pääomalle kohdistettavan lyhennyksen.  On tärkeätä, että maksu suoritetaan aina asiakaspalvelun antamien ohjeiden mukaisesti. 


Kuinka voin myydä tai vaihtaa autoni, vaikka minulla on vielä voimassa oleva rahoitussopimus kyseisestä autosta?

Voit myydä tai vaihtaa auton kesken sopimuskauden. Osamaksusopimuksen ehtojen mukaisesti autoa ei saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle, ennen kuin jäljellä oleva loppuvelka on suoritettu Ford Creditille. Olet itse vastuussa sopimuksen loppuvelan maksusta. Lähetämme omistajan muutoksen rekisteröintiin vaaditut asiakirjat auton ostajalle, kun loppuvelka on kokonaisuudessaan maksettu Ford Creditille ja kopio luovutus- tai kauppakirjasta on toimitettu Ford Creditin asiakaspalveluun.

Kuinka maksan luottoni ennenaikaisesti loppuun?

Mikäli haluat aikaistaa luottosi loppusuoritusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Kerromme sinulle jäljellä olevan loppuvelan, jonka voit maksaa seuraavaksi erääntyvän erän tilisiirrolla.


Miten Ford Credit käsittelee henkilötietoja?


Tutustu Ford Creditin tietosuojaselosteeseen! 

Tietosuojaseloste

Ota yhteyttä

Tule keskustelemaan yrityksesi autorahoittamistarpeesta Ford-jälleenmyyjän kanssa tai ota yhteyttä Ford Creditiin, niin löydämme sinulle parhaiten soveltuvimman ratkaisun.


Ford Credit

Äyritie 24

01510 Vantaa

     

Asiakaspalvelu / Osamaksuasiakkaat    010 344 7733 rahoitus@forsonordic.com

Asiakaspalvelu / Leasingasiakkaat    010 344 7722 sopimus@forsonordic.com


Asiakaspalvelumme palvelee puhelimitse arkisin klo 9.00 – 18.00 välisenä aikana.

Puheluhinnat 010-alkuiseen yritysnumeroon kotimaan liittymistä: Kiinteän verkon liittymästä 8,35 snt/puh + 6 snt/min, matkaviestinverkon liittymästä 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Autoliikepalvelut 010 344 7722
ma-pe 9.00 - 18.00 la klo 10.00 - 15.00
     
Ford Business Partner -asiakkaat
Asiakaspalvelu    010 404 2600


Uutiset